بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که به هنگام مشاهده یک وب سایت، بدون اینکه محتوای سایت را مطالعه کنید مجذوب ویدیوی آن شده اید و تمامی سوالات شما در مورد آن سایت با همان ویدوی پاسخ داده شده است. اگر تجربه تولید محتوایی را داشته باشید به طور حتم می دانید که یک ویدیو می تواند تمامی توجه مخاطب را به خود جلب کند. کافیست به آمار بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف سری بزنید تا تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را درک کنید.

چرا به تولید محتوای ویدیویی نیاز داریم؟

اگر خود را جای مخاطب قرار دهید متوجه خواهید شد که کمتر کسی حوصله خواندن متون طولانی را دارد و ترجیح می دهد با یک نگاه تا انتهای داستان را بخواند. دیدن ویدیو از این نظر جذاب است که نیازی به مطالعه ندارد. داشتن یک ویدیوی جذاب بسیار بهتر از داشتن یک محتوای طولانی و خسته کننده است که تنها برای پر کردن وبسایت نوشته شده است.

عقل مردم به چشم آنهاست.!

همین جمله کوتاه تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را بیان می دارد. به همین دلیل گفته شده نهیه یک فیلم کوتاه بسیار تاثیرگذارتر از متن است. همچنین از نظر موتورهای جستجو و به خصوص گوگل زمانی که یک مخاطب در حال دیدن ویدیوی شماست یعنی محتوای شما برای کاربر جذاب است و از نظر سئو نیز برای شما مفید خواهد بود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از تاثیر ویدئو بر رپورتاژ استفاده کنید تا وب سایت شما بازدهی بالاتری داشته باشد.

مزایای تولید محتوای ویدیویی

یکی از مهم ترین مزیت های تولید محتوای ویدیویی که تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می سازد، این است احتمال کپی شدن ویدیو شما بسیار کمتر از احتمال کپی شدن محتواست. محتوا را می توان به راحتی تغییر داد و مجددا نوشت ولی ویدیو قابل تغییر نیست و به نام وب سایت شما درج شده است.

به هنگام معرفی یک محصول از نظر کاربر دیدن ویدیو یک محصول بسیار بهتر از شنیدن ویژگی های آن است و با ویدیو کاربر راحت تر می تواند به شما اعتماد کند.

شنیدن کی بود مانند دیدن.

زمانی که محتوای ویدیویی خود را منتشر می کنید، در صورتی که محتوای شما حرفه ای باشد نظر کاربر را جلب می کند و به راحتی می تواند به مشتری تبدیل شود.

این گزینه را در نظر داشته باشید که ذهن انس تصویر را بهتر از متن پردازش می کند و ساده تر می تواند ثبت کند. نتیجه می گیریم تاثیر ویدئو بر رپورتاژ به زودی جایگاه ویژه ای در رسانه خواهد داشت.

رپورتاژ آگهی چیست؟

ممکن است کلمه رپورتاژ برای شما نا آشنا باشد. در این بخش به معنی رپورتاژ و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ می پردازیم.

رپورتاژ به معنی گزارش است و در حوزه تبلیغات بدین معنی است که شما برای معرفی یک برند یا محصول با استفاده از یک محتوای متنی و یا ویدیویی محصول خود را معرفی می کنید.

رپورتاژ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که برای بهبود جایگاه شما در موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت بسیار کارآمد است. در واقعرپورتاژ آگهییکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

شاید رپورتاژ آگهی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ عبارتی ناآشنا باشد اما امروزه سهم بزرگی در تبلیغات آنلاین دارد. در واقع رپورتاژ یک ترفند خاص محسوب می شود به گونه ای که مخاطب بدون اینکه بداند با تبلیغلت روبرو می شود. این موضوع بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او را ترغیب می کند که به دیدن وب سایت محصول و دیگر محصولات سری بزند.

تاثیر ویدئو بر رپورتاژ و اهمیت تولید آن

مهم ترین بخش رپورتاژ تولدید محتوا است که بزرگترین سهم را در بهبود سئوی شما دارد. هرچقدر ویدیوی تولیدی شما خلاقانه تر باشد علاوه بر این که تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، باعث می شود برخی سایت های خبری با دیدن آن ویدیوی شما را در وب سایت خود منتشر کنند. همین موضوع تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می کند.

برای بهتر دیده شدن محتوای ویدیویی خود می توانید از طرح یک سئال هوشمندانه در ابتدای ویدیو استفاده کنید تا مخاطب برای دریافت پاسخ سوال شما تا انتها شما را تماشا کند.همین ویدیوها سبب می شود ترافیک سایت شما افزایش یابد و مخاطبین بیشتری از سایت شما بازدید کنند.

چند نکته مهم برای افزایش تاثیر ویدئو بر رپورتاژ

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای رپورتاژ آگهی این است که ویدوی تولیدی شما نباید صرفا تبلیغاتی باشد. این موضوع سبب سرد شذن مخاطب می شود. بلکه علاوه بر تبلیغات جنبه خبری نیز باید داشته باشد تا آگاهی مشتری یا نخاطبی نسبت به محصول و یا برند شما افزایش یابد.

ویدیو تولیدی باید به گونه ای باشد که به صورت غیر مستقیم بر مخاطب تاثیر گذارد و حس کنجکاوی او را برانگیزد تا برای فروکش کردن حس کنجکاوی به وب سایت شما سر بزند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که از تیترهای خبری در ابتدای محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.

نقد و بررسی

در مطالب بالا به تولید محتوای ویدیویی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ پرداختیم و اهمیت آن را به روش های مختلف برای شما بیان کردیم. همانطور که بیان شدن برای مخاطب ویدیو تاثیرگذارتر از متن و عکس است. هرگز فراموش نکید دیدن یک محتوای طولانی در لحظه اول مخاطب را فراری می دهد. در حالی که دیدن یک ویدیو با یک عنوان خبری سوال برانگیز، قریب به 80 درصد مواقع مخاطب در وب سایت شما نگاه می دارد و مخاطب تا انتهای ویدیو همراه شما خواهد بود.

http://imedad.net/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/

تاثیر ویدئو بر رپورتاژ آگهی

رپورتاژ ,یک ,تاثیر ,محتوای ,مخاطب ,ویدیو ,بر رپورتاژ ,ویدئو بر ,تاثیر ویدئو ,است که ,محتوای ویدیویی ,تولید محتوای ویدیویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایش و فیلم روزهای رنگی ارکیده ایران بالن دانلود فیلم و سریال سوپرهای جدید ایرانی 21 سئو در اصفهان | سئو سایت در اصفهان | بهینه سازی سایت در اصفهان | آرسئو پرتال تخصصی تاسیسات مکانیکی ساختمان|تاسیسات|تاسیسات حرارتی|تاسیسات برودتی|تاسیسات الکتریکی|تهویه مطبوع|Hvac java-code فروش عمده | پخش عمده | سایت عمده فروشی | مرجع عمده فروشان ایران